• Veelgestelde vragen

    Wat is de levertijd momenteel?

    • +/- 3 weken. (Dit geldt alleen voor de steigerhouten en douglas meubels. De overige meubels/producten worden eerder uitgeleverd.)

    Hoe plaats ik een bestelling?

    • Via onze webshop.
    • Via de mail info@hetsteigerhouthuis.nl (bijvoorbeeld bij afwijkende afmetingen).
    • Via de telefoon.
    • Via de showroom

    Bestellen via de webshop gaat als volgt:

    Klik op het gewenste meubel, kies vervolgens de juiste afmeting en daarna de gewenste afwerking/kleur. Vervolgens klikt u op bestellen, daarna komt het meubel in de winkelwagen. Hier ziet u een overzicht van de bestelde meubels. U kunt ook eventueel weer gewoon terugkeren naar de webshop door op verder winkelen te klikken.

    Als u elk door u gewenste meubel in de winkelwagen heeft geplaatst en wilt afrekenen, geeft u eerst aan of u de meubels zelf komt afhalen. Of dat deze bezorgd moeten worden. (leest u a.u.b. ook de voorwaarden op de bezorgpagina!). Vervolgens klikt u op afrekenen. Hier vult u de gevraagde invulvelden in. Hebt u nog een bepaalde wens of moet bijv. de tafel uit elkaar geleverd worden, dan kunt u dit in het veld “Bestelnotities” invullen. Wanneer de velden allemaal zijn ingevuld, controleert u of u de juiste artikelen en afmetingen besteld heeft. Klopt dit, dan kunt u voor één van de betaalopties kiezen:

    • Betalen via Ideal. Kies uw bank en u kunt gewoon veilig via uw eigen bank betalen.
    • Betalen bij afhalen of bezorging. U kunt bij afhalen of bezorging met de pin en contant betalen. (Dit geldt alleen voor de steigerhout en douglashout meubels) 
    • Betalen via Creditcard.
    • Achteraf betalen via Klarna.

    Vervolgens kunt u de Algemene Voorwaarden lezen en bevestigen dat u hiermee akkoord gaat. Daarna klikt u op bestelling plaatsen. U krijgt hiervan gelijk een bevestigingsmail. Gebeurt dit niet, kijk dan even bij uw spamberichten, hier komt onze mail helaas wel eens terecht . Binnen 2 werkdagen krijgt u van ons een mail in welke week uw bestelde meubels gemaakt/klaar zijn.

    Bestellen via de mail:

    Hier kunt u uw bestelling plaatsen als u afwijkende afmetingen, ontwerpen, etc. heeft. Vermeldt a.u.b. het gewenste meubel, de gewenste kleur, de gewenste afmetingen, uw adresgegevens en telefoonnummer. Binnen 2 werkdagen zullen wij uw email beantwoorden.

    Bestellen via de telefoon:

    Wij proberen altijd de telefoon op te nemen, dit lukt helaas niet altijd, maar als u uw naam en telefoonnummer in de voicemail inspreekt, bellen wij u zo snel mogelijk terug. 

    Bestellen via de showroom:

    Wij kunnen ons voorstellen dat u bepaalde ontwerpen of vragen eerst even persoonlijk met één van onze adviseurs wilt bespreken. Of, voor dat u bestelt, de meubels eerst in het echt wilt bekijken. Daarom hebben wij een showroom in Zuidbroek (Gr.) Deze showroom is op afspraak geopend. In deze showroom kunt u uw bestelling doorgeven.

    Welke kleur?

    Wij kunnen de meubels met 4 verschillende kleuren/washings behandelen.

    • Greywash

    Als u deze washing kiest, wordt het complete meubel behandeld met greywash. Greywash geeft het meubel een “Old look” uitstraling. Let op: het is een wash, je ziet de houtnerf er nog gewoon doorheen. Het meubel wordt dus niet echt grijs.

    • Whitewash

    Als u deze washing kiest, wordt het complete meubel behandeld met whitewash. Whitewash geeft het meubel een “strakke” uitstraling. Let op: het is een wash, je ziet de houtnerf er nog gewoon doorheen. Het meubel wordt dus niet echt spierwit.

    • Blackwash

    Als u deze washing kiest, wordt het complete meubel behandeld met blackwash. Blackwash geeft het meubel een donkere uitstraling. Let op: het is een wash, je ziet de houtnerf er nog gewoon doorheen. Het meubel wordt dus niet echt pikzwart.

    • Brownwash

    Als u deze washing kiest, wordt het complete meubel behandeld met brownwash. Brownwash geeft het meubel een “authentieke” uitstraling. Let op: het is een wash, je ziet de houtnerf er nog gewoon doorheen. Het meubel wordt dus niet echt bruin.

    • Onbehandeld

    Als u  voor onbehandeld kiest dan wordt het complete meubel geschuurd en komt er op de tafelbladen een beschermlaag. Omdat wij voor alle meubels nieuw steigerhout gebruiken is het wel vrij licht van kleur.

    • Combinatie van washings 

    Het is ook mogelijk om het meubel met verschillende kleuren washing te behandelen. In dit geval kunt u het beste even via de mail contact met ons opnemen.

    Wat zijn de bezorgkosten?

    Omdat wij de klanten, die de meubels zelf afhalen niet willen laten betalen voor iets waar ze geen gebruik van maken, hebben wij geen prijzen met “gratis bezorging” , zoals veel duurdere aanbieders wel hebben. Hieronder een overzicht van de bezorgkosten die van toepassing zijn:

    • Nederland product 1-10 kg, kleine afmetingen. €6,95 
    • Nederland product 10-23 kg, kleine afmetingen. €13,90
    • 25 km rondom Zuidbroek (Gr.) zwaardere en grotere producten. €25,- (Eigen bezorgdienst)
    • Nederland zwaardere en grotere producten.  €39,- (Eigen bezorgdienst) (m.u.v. de Waddeneilanden) 
    • België (Alleen Vlaams Gewest) €89,-
    • Duitsland en Waddeneilanden in overleg

    De bezorgkosten zijn per levering, niet per artikel.

    U kunt de keuze voor bezorging selecteren in het keuzemenu in de winkelwagen. De bezorgkosten worden gelijk bij de totaalprijs berekend.

    De koerier komt meestal alleen, daarom vragen wij u om even mee te helpen uitladen. De meubels worden tot naast de bus bezorgd.

    Hoe onderhoud ik mijn meubel?

    U kunt uw steigerhout meubel met een vochtige katoenen doek afnemen. Eventuele vlekken kunt u het beste met groene zeep verwijderen. Wilt u het meubel na verloop van tijd weer een frisse look geven, dan kunt u het meubel licht opschuren en daarna opnieuw behandelen met een washing. (zelfde kleur bij ons verkrijgbaar)

    Bij buiten gebruik is het raadzaam om in de winter een klosje onder de meubels te zetten, zodat de meubels niet constant in een plas water of in de sneeuw staan. Het is niet verstandig om de meubels helemaal in te pakken met een afdekzeil, omdat de meubels dan niet kunnen “ademen”, waardoor de kwaliteit eerder verslechterd.

    Hebben jullie een showroom?

    Wij hebben een showroom in Zuidbroek (Gr). Hier kunt u op afspraak diverse meubels bekijken (dit kan ook ‘s avonds).

    Wat is de levertijd?

    De actuele levertijd kunt u bovenaan deze pagina vinden.

    Wat is Mollie?

    Mollie is een vertrouwd en gecertificeerd bedrijf die de Ideal betalingen voor ons regelt.

    Op welke manier kan ik betalen?

    Betalen kan vooraf, maar ook bij aflevering of ophalen. Wij vragen namelijk geen aanbetaling!!

    U kunt op de volgende manieren betalen:

    • Via iDEAL
    • Via pin 
    • Contant
    • Achteraf betalen via Klarna

    Hebben jullie een afhaalpunt?

    U kunt uw bestelde meubels op afspraak komen afhalen. Onze werkplaats zit in de grote loods schuin tegenover Sluisstraat 45 (woonhuis) in Zuidbroek. Via de grote roldeur komt u in onze werkplaats. (Naast deze deur zit een belletje)

    Ik heb geen bevestigingsmail /antwoordmail ontvangen?

    Wij mailen u altijd binnen 2 werkdagen terug. Heeft u geen bevestigingsmail van uw bestelling of antwoord op uw vraag ontvangen? Dan kan het volgende fout zijn gegaan:

    • Uw emailprovider ziet onze mailtjes als spam en heeft onze mail in uw spambox/ongewenst box gedeponeerd.
    • U heeft een typefout gemaakt en ons het verkeerde emailadres doorgegeven. In dit geval kunt u het beste even contact met ons opnemen.

    Achteraf betalen met Klarna
    Goede service en hoge kwaliteit 
    ( Klantwaardering 9.3 )
    Eigen bezorgdienst NL, BE en afhalen
    Op maat gemaakt
    Snelle levering
    Contact
    Sluisstraat 45
    9636 AN Zuidbroek
    (Alleen op afspraak)
    Tel: 06-21108633    
    Email: info@hetsteigerhouthuis.nl
    lionshome partner
    Beoordeling
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram